Zásady vrátenia peňazí a vrátenia tovaru

Ako vrátiť balík?

Ponúkame vám 14 dní na bezproblémové vrátenie. Balík nám môžete jednoducho vrátiť a my vám preplatíme náklady alebo pošleme nový balík. Postupujte podľa krokov napísaných nižšie.

Snažíme sa na stránku výrobku pridať čo najpodrobnejšie obrázky a popisy, ako je to len možné. Niekedy sa ešte môže stať, že očakávate iný výrobok alebo vám nevyhovuje, prípadne si ho rozmyslíte. Naša politika vrátenia peňazí a vrátenia tovaru trvá 14 dní. Ak od nákupu uplynulo 14 dní, nemôžeme vám ponúknuť vrátenie peňazí alebo výmenu v plnej výške. Aby ste mohli vrátiť tovar, musí byť nepoužitý a v rovnakom stave, v akom ste ho dostali. Musí byť tiež v pôvodnom obale. Niekoľko druhov tovaru je oslobodených od vrátenia. Tovar podliehajúci skaze, ako sú potraviny, kvety, noviny alebo časopisy, nie je možné vrátiť. Neprijímame ani výrobky, ktoré sú intímnym alebo hygienickým tovarom, nebezpečné materiály alebo horľavé kvapaliny či plyny. Ďalšie nevratné položky:

  • Darčekové karty
  • Softvérové produkty na stiahnutie
  • Niektoré výrobky zdravotnej a osobnej starostlivosti

Na dokončenie vrátenia tovaru potrebujeme účtenku alebo doklad o kúpe. V niektorých situáciách sa poskytuje len čiastočná náhrada:

  • Kniha so zjavnými známkami používania
  • CD, DVD, VHS kazeta, softvér, videohra, kazeta alebo vinylová platňa, ktorá bola otvorená.
  • Akákoľvek položka, ktorá nie je v pôvodnom stave, je poškodená alebo jej chýbajú časti z dôvodov, ktoré neboli spôsobené našou chybou.
  • Akýkoľvek tovar, ktorý je vrátený viac ako 14 dní po doručení

Postupujte podľa nasledujúcich krokov:

  1. Ak vám výrobok stále vyhovuje, môžete si ho ponechať.
  2. Napíšte nášmu zákazníckemu servisu tak, že odpoviete na e-mail s potvrdením objednávky alebo nám napíšte na živý chat na stránke. Uveďte číslo objednávky/e-mail alebo telefónne číslo, aby ste mohli rýchlo nájsť svoju objednávku.
  3. Balík starostlivo zabaľte a vráťte nám ho s preferovaným spôsobom doručenia. Za úhradu vlastných nákladov na dopravu pri vrátení tovaru ste zodpovední vy. Náklady na dopravu sa nevracajú. Ak vám budú vrátené peniaze, náklady na spätnú prepravu budú odpočítané od vrátených peňazí. v závislosti od miesta, kde žijete, môže trvať rôzne dlho, kým sa k vám vymenený výrobok dostane. Ak vraciate drahšie položky, môžete zvážiť použitie sledovateľnej prepravnej služby alebo zakúpenie poistenia prepravy. Nezaručujeme, že vrátený tovar dostaneme.
  4. Po prijatí a kontrole vráteného tovaru vám zašleme e-mail s oznámením, že sme vrátený tovar dostali. Taktiež vás budeme informovať o schválení alebo zamietnutí vrátenia peňazí. Ak vám bude vrátenie peňazí schválené, bude spracované a na vašu kreditnú kartu alebo pôvodný spôsob platby bude do určitého počtu dní automaticky pripísaný kredit.

Oneskorené alebo chýbajúce náhrady Ak ste ešte nedostali náhradu, najprv si znovu skontrolujte svoj bankový účet. Potom sa obráťte na spoločnosť vydávajúcu kreditné karty, môže trvať určitý čas, kým bude refundácia oficiálne zaúčtovaná. Potom kontaktujte svoju banku. Často trvá určitý čas, kým sa vrátenie peňazí zaúčtuje. Ak ste urobili všetky tieto kroky a peniaze vám ešte neboli vrátené, kontaktujte nás na adrese [email protected]. Výpredajové položky Vrátenie peňazí je možné len za položky s bežnou cenou. Výpredajové položky nie je možné vrátiť.

DARČEKY

Ak bol tovar pri kúpe označený ako darček a bol odoslaný priamo vám, dostanete kredit na darček v hodnote vráteného tovaru. Po prijatí vráteného tovaru vám bude zaslaný darčekový certifikát. Ak položka nebola pri nákupe označená ako darček alebo si darčekový darca nechal objednávku poslať sám, aby vám ju neskôr odovzdal, pošleme darčekovému darcovi peniaze späť a on sa dozvie o vašom vrátení.

Robíme všetko pre to, aby sme vám poslali správny produkt, ktorý ste si objednali. Niekedy vám však omylom pošleme nesprávny výrobok. Môže sa tiež stať, že výrobok nie je na sklade a my ho nahradíme podobným. V prípade notebookov a drobného tovaru môžeme výrobok vymeniť za iný podobný výrobok, ktorý máme. Postupujte podľa nasledujúcich krokov:

  1. Ak ste dostali výrobok s podobným dizajnom a vyhovuje vám, môžete si ho ponechať.
  2. Napíšte nášmu zákazníckemu servisu tak, že odpoviete na e-mail s potvrdením objednávky alebo nám napíšte na živý chat na stránke. Uveďte číslo objednávky/e-mail alebo telefónne číslo, aby ste mohli rýchlo nájsť svoju objednávku.
  3. Náš zákaznícky servis vás prevedie ďalšími krokmi – ako výrobok vrátiť a získať ten správny.
Každý výrobok pred odoslaním kontrolujeme a objednávku starostlivo balíme. Naším prírodným sľubom je znižovať množstvo obalov, preto balíme väčšinou do bezobalovej krabice alebo papierového vrecka. Niekedy nevidíme, že výrobok je poškodený, alebo sa počas doručovania môže rozbiť. Postupujte podľa týchto krokov:

  1. Ak ste dostali výrobok s drobnou chybou a vyhovuje vám, môžete si ho ponechať.
  2. Keď dostanete poškodený balík, okamžite si balík a výrobok odfoťte.
  3. Napíšte nášmu zákazníckemu servisu tak, že odpoviete na e-mail s potvrdením objednávky alebo nám napíšte na živý chat na stránke. Uveďte číslo objednávky/e-mail alebo telefónne číslo, aby ste mohli rýchlo nájsť svoju objednávku.
  4. Náš zákaznícky servis vás prevedie ďalšími krokmi – Čo robiť s pokazeným výrobkom a ako získať nový výrobok.

Vrátenie pomocou odberných / balíkových staníc:

Vrátnik Seik Odberná stanica: Packeta

POTREBUJETE POMOC?

V prípade otázok týkajúcich sa vrátenia peňazí a vrátenia tovaru nás kontaktujte na adrese [email protected].